Мороз, Володимир МихайловичМороз, Світлана Анатоліївна2016-08-292016-08-292015Мороз В. М. Порядок та умови вступу до докторантури як елемент правового механізму державного управління якістю підготовки фахівців на науковому рівні вищої освіти / В. М. Мороз, С. А. Мороз // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. – Київ : ІЗВРУ. – 2015. – №3. – С. 127–134.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/22948В статті подаються результати критичного аналізу змісту проекту Положення про порядок підготовки фахівців ступенів доктора філософії та доктора наук в аспірантурі (ад’юнктурі) та докторантурі вищих навчальних закладів (наукових установ) та розглядаються напрями його удосконалення. Крім того, стаття містить пропозиції щодо підвищення ефективності функціонування правового механізму державного управління якістю підготовки фахівців на науковому рівні вищої освіти в частині удосконалення норм порядку та умов вступу до докторантури.This article contains results of a critical analysis of the content of the project "Regulation on the procedure for the preparation of specialists for the degree of Doctor of Philosophy and Doctor of Science in graduate school and doctoral institutions of higher education (academic institutions)” and examined directions of improvement. In addition, the article provides suggestions for improving the functioning of the legal mechanism of public administration's quality training at the scientific level of higher education in improving standards of procedure and conditions of the doctorate.ukосвіта Україниаспірантидокторантинауково-педагогічні кадринаукові кадрикількість публікаційякість освітиlegal mechanism of governmenthigher educationgraduate studentsdoctoral studentsscientific personnelnumber of publicationsgovernance quality educationПорядок та умови вступу до докторантури як елемент правового механізму державного управління якістю підготовки фахівців на науковому рівні вищої освітиThe procedure and criteria for admission to doctoral studies as part of thee legal mechanism of public administration's quality training of specialists at the scientific level of higher educationArticle