Райко, Діана Валеріївна2013-11-062013-11-062007Райко Д. В. Оплата праці керівників департаменту маркетингу: стимулювання та результати оцінки / Д. В. Райко // Економіка: проблеми теорії та практики. – 2007. – Вип. 226, т. 2.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2874Розглянуто стан, проблеми і перспективи розвитку управління діяльністю керівників департаменту маркетингу, удосконалено комплексну методику оцінки діяльності та розроблено систему стимулювання керівника департаменту маркетингу промислового підприємства.ukдіяльність керівникасистема стимулюванняуправління підприємствоммотиваційна системапараметри комплексної оцінкиОплата праці керівників департаменту маркетингу: стимулювання та результати оцінкиArticle