Рубцова, Вікторія ВікторівнаСаліонович, Людмила Миколаївна2019-05-212019-05-212018Рубцова В. В. Актуальність навчання англомовному науковому наративу в контексті формування мовних компетенцій у молодих учених / В. В. Рубцова, Л. М. Саліонович // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету : зб. наук. пр. Сер. : Філологія. – Одеса : МГУ, 2018. – Вип. 33, т. 2. – С. 177-179.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41257У статті проаналізовано місце та роль наукового наративу в наукових комунікаціях сучасного суспільства. Науковий наратив розглянуто як ефективний засіб взаємодії науки та суспільства. Виокремлено суспільно значущі функції наукового наративу. Обґрунтовано доцільність навчання науковому наративу в системі вищої освіти на етапі післядипломного навчання.The article analyzes the role of scientific narrative in science communication in contemporary society. Scientific narrative is seen as an effective means of interaction between science and society. Socially significant functions of scientific narrative have been specified. Rationale for teaching scientific narrative at postgraduate level has been grounded.ukнауковий наративнаукова комунікаціядискурсосвітаscientific narrativescience communicationdiscourseeducationАктуальність навчання англомовному науковому наративу в контексті формування мовних компетенцій у молодих ученихThe relevance of Englishspeaking scientific narrative skills in the context of linguistic competencies formation of young scientistsArticle