Рейда, О. А.Івлєва, Катерина Сергіївна2023-09-242023-09-242021Рейда О. А. Кейс-метод як один із найефективніших засобів активізації викладання іноземної мови / О. А. Рейда, К. С. Івлєва // Актуальні проблеми освітньо-виховного процесу в умовах карантинних обмежень та дистанційного навчання : зб. наук. пр. Міжнар. наук.-метод. конф., 6-7 квітня 2021 р. / гол. ред. О. В. Воронянський. – Харків : ХНУБА, 2021. – С. 89-91.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/69174У тезах подано теоретичне обґрунтування доцільності застосування кейс-методу як засобу формування професійної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери, окреслено окремі аспекти його реалізації у навчальному процесі вищої школи; визначено специфіку його впливу на формування якісних характеристик фахівця.ukактивізація викладанняпрактична діяльністькейс-методметод ситуаційного аналізуКейс-метод як один із найефективніших засобів активізації викладання іноземної мовиArticle