Лялько, Кирило АндрійовичОборіна, Анастасія ЮріївнаКосенко, Олександра Петрівна2024-08-122024-08-122024Лялько К. А. Складові програми маркетингу / Лялько К. А., Оборіна А. Ю., Косенко О. П. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 824.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80032ukекономічна діяльністьмаркетингова діяльністьринкові відносинибізнестаргетингспоживачіСкладові програми маркетингуArticlehttps://orcid.org/0009-0009-0819-3701https://orcid.org/0000-0002-4028-7697