Анопа, Антон СтаніславовичІлляшенко, Сергій Миколайович2024-07-252024-07-252023Анопа А. С. Аналіз споживача в епоху війни в Україні: виклики та можливості для маркетингових стратегій підприємств України / Анопа А. С., Ілляшенко С. М. // Результати наукових конференцій Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу НТУ "ХПІ" за 2023 рік : в 2 т. Т. 2. Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність "Форвард–2023" : труди 14-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. студ. та молодих вчених, 26 грудня 2023 р. / ред.: Є. М. Строков, О. М. Гуцан ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2023. – С. 66-68.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79669ukвійнапідприємствамаркетингові стратегіїмаркетингбізнесгуманітарна кризаАналіз споживача в епоху війни в Україні: виклики та можливості для маркетингових стратегій підприємств УкраїниArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788