Чеботарьов, Микола Корнійович2016-12-092016-12-092016Чеботарьов М. К. Педагогіка добра як основа адаптивного управління навчальним процесом / М. К. Чеботарьов // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – Вип. 45 (49) : матеріали 2-ї міжнар. наук.-практ. конф. : "Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників", 25-26 травня 2016 р. – Ч. 1. – С. 135-142.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25292Розглядаються особливості підготовки студентів з використанням адаптивних технологій сьогодні, коли все більш помітним стає посилення прагматичного підходу людей не тільки до виконання своїх безпосередніх виробничих завдань і функцій, а й до організації способу життя. Аналізується зв’язок педагогічної технології адаптивного управління з ідеями педагогіки добра та можливостей її успішного застосування в практиці професійної підготовки майбутніх інженерів. Звертається увага на посилення гуманітарної складової освіти. Йдеться перш за все про належне формування їхньої професійної та соціальної компетентності.Peculiarities of training students using adaptive technology are considered, especially when strengthening of people's pragmatic approach not only to meet their immediate production tasks and functions, but also to the organization of life becomes more noticeable. The relationship between educational technology of adaptive management and ideas of pedagogics of good and possibilities of its successful application in professional training of future engineers are analysed. Attention is paid to strengthening of humanitarian component of education. The formation of engineers' professional and social competence is greatly emphasized.ukособливості підготовки студентівадаптивні технологіїмайбутні інженеригуманітарна складова освітисоціальна компетентністьfuture managersПедагогіка добра як основа адаптивного управління навчальним процесомPedagogics of good as a basis for adaptive management of the educational processArticle