Кітченко, Олена Миколаївна2023-02-202023-02-202023Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Медіапланування" [Електронний ресурс] : для здобувачів спеціальності 075 Маркетинг освітньо-професійної програми "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / уклад. О. М. Кітченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 25 с. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62589.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62589Курсовий проєкт з дисципліни «Медіапланування» виконують з метою закріплення і поглиблення системи теоретичних знань та оволодіння прикладними аспектами маркетингової підготовки, які дозволяють майбутнім спеціалістам успішно розв’язувати завдання пов’язані з розробкою, аналізом та оцінкою стратегії та тактики медіапланування с метою підвищення ефективності діяльності підприємств.ukметодичні вказівкикурсовий проєктмедіапланрекламааватар клієнтацільова аудиторіякомунікаціямаркетингпросуванняконтент-планМетодичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Медіапланування"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653