Дуднік, О. О.2015-06-152015-06-152015Дуднік О. О Дослідження рівня готовності до професійного самовизначення випускників шкіл-інтернатів / О. О. Дуднік // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 186-193.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15359У статті визначено рівень готовності до професійного самовизначення випускників шкіл-інтернатів. Визначено структурні компоненти, показники, критерії та рівні сформованості готовності старшокласників до професійного самовизначення,. Проаналізовано результати констатувального етапу психологічного експерименту.The article defines the level of readiness for professional selfdetermination of graduates of boarding schools. The structural components, indicators, criteria and levels of readiness of senior pupils to professional selfdetermination,. The results of ascertaining stage of psychological experiment.ukпроцес професійного самовизначенняпрофесійна орієнтаціяпрофесійна спрямованість особистостістарший шкільний вікprofessional self-identityprocess of professional selfdeterminationprofessional orientationsenior school ageДослідження рівня готовності до професійного самовизначення випускників шкіл-інтернатівStudy of readiness for professional self graduates of boarding schoolsArticle