Дьякова, Наталія МиколаївнаКолісник, А. В.2014-09-172014-09-172013Дьякова Н. М. Інноваційні стратегії підприємства: від розробки до реалізації / Н. М. Дьякова, А. В. Колісник // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 67 (1040), ч. 2. – С. 99-102.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8818Пропонується використання стандартних інноваційних стратегій підприємства, які включають у себе всі можливі етапи створення інноваційної продукції, з урахування внутрішніх і зовнішніх факторів. Обрана та обґрунтована стратегія інновацій щодо забезпечення інноваційного процесу на підприємстві на усіх його рівнях, що є засобом забезпечення його конкуренто стійкості.Proposed use of standard enterprise innovation strategies, which include all possible steps for creating innovative products and services, taking into account the internal and external factors. Selected and justified innovation strategy to ensure the innovation process in the company at all levels, is a means of ensuring the sustainability of its competitivenessukінноваціїінноваційні процесимереживний підхідуправління підприємствомinnovationenterprise innovation strategyinnovation processesnetwork management approachІнноваційні стратегії підприємства: від розробки до реалізаціїArticle