Панченко, М. С.2013-06-032013-06-032012Панченко М. С. Психолого-педагогічний моніторинг студентів з урахуванням організаційних умов підготовки / М. С. Панченко // Сучасні педагогічні технології в освіті : зб. наук.-метод. пр. / ред. О. Г. Романовський, Ю. І. Панфілов. – Харків : НТУ «ХПІ», 2012. – С. 145-150.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/440За результатами п’ятирічного моніторингу, на прикладі окремого класу функціональних психологічних розладів, узагальнено закономірності поширеності та їх структури. Визначені частота і характер ізольованих та вегетативних соматоформних розладів залежно від віку та статі студентів. Доведена потреба подальшого психологічного моніторингу з урахуванням педагогічних та організаційних умов навчання.ukпсихологічні розладипсихологічний моніторингпедагогічні умови навчанняорганізаційні умови навчанняПсихолого-педагогічний моніторинг студентів з урахуванням організаційних умов підготовкиArticle