Гордієнко, В. О.Степуріна, Світлана Олександрівна2023-02-212023-02-212022Гордієнко В. О. Особливості застосування SMM для бізнесу в умовах воєнного стану / В. О. Гордієнко, С. О. Степуріна // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 16-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 14-16 грудня 2022 р. / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 219.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62600ukукраїнський бізнесвоєнний станконтенттаргетована рекламасоціальні мережісоцмережі під час війниОсобливості застосування SMM для бізнесу в умовах воєнного стануArticle