Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаБорисова, Наталя Володимирівна2015-03-272015-03-272014Ігнатюк О. А. Організація контролю професійних знань студентів за допомогою інформаційних технологій в умовах технічного університету / О. А. Ігнатюк, Н. В. Борисова // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – Вип. 38-39 (42-43). – С. 121-132.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13813Статтю присвячено проблемам підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців в технічному університеті. Обґрунтовано доведено, що використання інформаційних технологій посідає важливе місце у процесі фахової підготовки сучасних фахівців. У центрі уваги статті знаходяться теоретичні та практичні аспекти застосування інформаційних технологій при організації контролю професійних знань студентів вищих навчальних закладів на прикладі спеціальності «Прикладна лінгвістика». Обговорюються результати досліджень. Встановлено, що застосування інформаційних технологій для забезпечення контролю професійних знань студентів надає можливість управління процесом професійної підготовки відповідно до принципів зворотного зв’язку та діяльнісного підходу.The article is devoted to improving the quality of training of future professionals in the technical university. The use of information technology has an important place in the process of training modern specialists reasonably are proved in the article. The theoretical and practical aspects of information technology in organizations control occupational knowledge of university students as an example "Applied Linguistics" are in the focus of the article. The results of research are discussed. Found that the use of information technology to monitor students' professional knowledge provides the ability to manage the process of training in accordance with the principles of feedback and active approach.ukпідхід діяльніснийпрограми комп'ютернінавичкиконтроль педагогічнийзавдання тестовіпідготовка професійнаякість підготовкиactivity approachinformation technologiesquality of trainingsoftwareskillspedagogical supervisionprofessional knowledgetest tasksprofessional trainingstudentsОрганізація контролю професійних знань студентів за допомогою інформаційних технологій в умовах технічного університетуMonitoring students’ professional knowledge using the information technologies in the technical universityArticle