Погорєлова, Тетяна ОлексіївнаПередрій, Андреа Елізабет ЮріївнаПерерва, Петро Григорович2022-04-182022-04-182022Погорєлова Т. О.Обґрунтування підходів до моделювання поведінки споживачів в бізнес-економіці / Т. О. Погорєлова, А. Ю. Передрій, П. Г. Перерва // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 лютого 2022 р. – Рівне : Зень О., 2022. – С. 86-88.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56488Аналіз наукових досліджень про проблему споживчої поведінки дозволяє виділити кілька найпоширеніших теоретико-методологічних підходів: економічний, соціологічний, соціально психологічний, маркетинговий, і навіть аналіз споживчої поведінки у тих поведінкової економіки.ukспоживачібізнес-економікамоделювання поведінкипідходиефективністьОбґрунтування підходів до моделювання поведінки споживачів в бізнес-економіціArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329