Нагі, СабольчКосенко, Олександра ПетрівнаПерерва, Петро Григорович2022-06-242022-06-242022Нагі С. Управління стратегічним маркетингом в середовищі електронної комерції [Електронний ресурс] / С. Нагі, О. Косенко, П. Перерва // Теорія та практика менеджменту : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 24-26 травня 2022 р. / відп. ред. Л. Черчик ; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – Електрон. текст.дані. – Луцьк, 2022. – С. 321-325. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57424.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57424Зроблено акцент на важливості диференціації в комунікації відповідно до менших груп користувачів, оскільки поведінка споживачів стає все більш значущою і має протистояти спокусі використовувати масове спілкування за допомогою цих інтернет-інструментів. У проведеному дослідженні визначається, яким чином можна створити якомога менше груп споживачів, щоб розробити різні стратегії для них та їх взаємодії з платформами соціальних мереж.ukстратегічний маркетингменеджментелектронна комерціяпромислові підприємстваУправління стратегічним маркетингом в середовищі електронної комерціїArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329