Ведеріс, Д. С.Кітченко, Олена Миколаївна2024-06-242024-06-242024Ведеріс Д. С. Емоційний аспект реклами під час війни / Д. С. Ведеріс, О. М. Кітченко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 732.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78688ukбрендований сторителінгпозитивні емоціїрадіорекламареклама у друкованих ЗМІЕмоційний аспект реклами під час війниArticlehttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653