Мірошник, Марія ВолодимирівнаФесенко, Павло ПавловичМаліна, М. Ю.2017-08-282017-08-282015Мірошник М. В. Розробка маркетингових напрямів удосконалення функціонування мережевих структур в роздрібній торгівлі України / М. В. Мірошник, П. П. Фесенко, М. Ю. Маліна // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали 3-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 26-27 березня 2015 р. / редкол. : В. В. Малий [та ін.]. – Харків : НФаУ, 2015. – С. 334-342.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/30962Проаналізована динаміка товарообігу роздрібного ринку України. Визна-чено, що найбільш істотну роль у забезпеченні зростання товарообігу роздрібного сектора економіки забезпечують роздрібні мережі, деталізовані топ-10 українських ритейлерів з товарообігу. Встановлені складові, які можуть здійснювати вплив на рівень інтенсивності конкуренції та визначені основні фактори, що стримують розвиток системного ритейлу, деталізовано зміст їх впливу.The dynamics of Ukraine retail markethas been analized. It was determined that the most significant role in the growth of retail sector provides retailers, olso it was detailed top 10 Ukrainian retailers with turn over. The composition, which can make an impact on the intensity of competition, was determined and identified the main factors that hinder the developmen to fretail system, detailed content of their influence.ukтоварообігритейлери продуктовіконкуренціяспоживачіточка торгівельнаmarketingtraderetail sectorretailersРозробка маркетингових напрямів удосконалення функціонування мережевих структур в роздрібній торгівлі УкраїниArticle