Василюк, К. О.2023-10-292023-10-292017Василюк К. О. Реклама як маркетинговий інструмент в системі продаж. Особливості формування рекламного бюджету підприємства / К. О. Василюк // Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність "Форвард–2017" : тр. 8-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. студ. та молодих вчених, 27 грудня 2017 р. / ред.: П. Г. Перерва, Є. М. Строков, О. М. Гуцан ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Томенко Ю. І., 2017. – С. 59-61.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70212ukрекламамаркетингсистема продажрекламний бюджеттоварпідприємствоаналітичний методРеклама як маркетинговий інструмент в системі продаж. Особливості формування рекламного бюджету підприємстваArticle