Пономаренко, Валерія Вадимівна2024-04-132024-04-132020Пономаренко В. В. Поєднання онлайн та офлайн інструментів маркетингу на прикладі автомобільного ринку / В. В. Пономаренко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 28-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2020, [28-30 жовтня 2020 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2020. – С. 243.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76506ukмаркетингові заходидилерські центриконкуренціяПоєднання онлайн та офлайн інструментів маркетингу на прикладі автомобільного ринкуArticle