Борзенко, Володимир ІвановичВерютіна, Вікторія ЮріївнаДьякова, Наталія Миколаївна2020-12-152020-12-152020Борзенко В. І. Роль конкуренції в ринковій економіці та завдання менеджменту / В. І. Борзенко, В. Ю. Верютіна, Н. М. Дьякова // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 28-29.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49863Доведено, що стійкий успіх фірми значною мірою визначається її економічною ефективністю і дієвістю. Економічна ефективність виражає кількість витрат, які фірма використовує, щоб зробити одиницю продукції.ukмаркетингрішення управлінськіефективністьпідприємстваРоль конкуренції в ринковій економіці та завдання менеджментуThesishttps://orcid.org/0000-0001-8936-5759https://orcid.org/0000-0002-8989-9424https://orcid.org/0000-0003-1129-4836