Сокол, Євген ІвановичПономарьов, Олександр Семенович2022-04-052022-04-052021Сокол Є. І. Цільова підготовка еліти і лідерів в умовах технічного університету / Є. І. Сокол, О. С. Пономарьов // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2021. – № 4. – С. 3-14.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56268Обгрунтовано зростання потреби суспільного виробництва в лідерах, зумовленої динамічним розвитком промисловості і прискоренням циклу старіння та зміни технологій. Показано, що організацію підготовки цих лідерів і нової гуманітарно-технічної еліти доцільно здійснювати в закладах вищої освіти інженерного профілю. Доведено, що з метою якісної підготовки еліти і лідерів як справжніх носіїв та організаторів науково-технічного й соціального прогресу в умовах становлення індустрії 4.0 вкрай необхідно переходити і до освіти 4.0. Проаналізовано досвід практики з підготовки еліти і лідерів в Національному технічному університеті “Харківський політехнічний інститут”.The growth of the need for social production in the leaders due to the dynamic development of industry and the acceleration of the cycle of aging and technological change is justified. It is shown that the organization of training of these leaders and the new humanitarian and technical elite should be carried out in higher education institutions of engineering profile. It is proved that in order to qualitatively train the elite and leaders as real carriers and organizers of scientific, technical and social progress in the conditions of formation of industry 4.0 it is extremely necessary to pass to education 4.0. The experience of practice in training elite and leaders at the National Technical University “Kharkiv Polytechnic Institute” is analyzed.ukпотреби суспільного виробництваіндустрія 4.0освіта 4.0гуманітарно-технічна елітаneeds of social productionindustry 4.0education 4.0humanitarian and technical eliteЦільова підготовка еліти і лідерів в умовах технічного університетуTarget training of Elite and Leaders in the conditions of Technical UniversityArticledoi.org/10.20998/2078-7782.2021.4.01https://orcid.org/0000-0003-1370-1482https://orcid.org/0000-0003-4698-2620