Резнік, Світлана Миколаївна2015-04-082015-04-082014Резнік С. М. Особистісно-професійна позиція майбутніх інженерів в умовах трансформаційного суспільства / С. М. Резнік // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. : матер. Всеукраїнської наук.-практ. конф. "Психолого-педагогічні аспекти формування управлінського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика", 22 жовтня 2014 р. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – Вип. 40-41 (44-45). – С. 11-17.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/14059У статті проаналізовано особливості особистісно-професійної позиції майбутніх інженерів у сучасних умовах трансформаційного суспільства. Розгляд психолого-педагогічних досліджень проблем позиції особистості дозволив визначити поняття „особистісно-професійна позиція”. В умовах кризи вищої освіти, інтернаціоналізації, масовізації та комерціалізації вищої освіти особистісно-професійна позиція майбутніх інженерів зазнає значних змін, що впливає на якість освіти.The paper analyzes the features of personal-professional position of future engineers in the present conditions of the transformation of society. Consideration of psychological and educational research problems position of the person allowed to define the concept of "personal-professional position." In the crisis of higher education internationalization, massivization and commercialization of higher education, personal and professional position of future engineers is undergoing significant changes that affect the quality of education.ukінтернаціоналізаціямасовізаціякомерціалізаціяосвіта вищаякість освітиinternationalizationmassivizationcommercializationquality of educationОсобистісно-професійна позиція майбутніх інженерів в умовах трансформаційного суспільстваPersonal and professional position future engineers in the context of transformational societyArticle