Райко, Діана Валеріївна2014-02-192014-02-192010Райко Д. В. Розробка економіко-математичної моделі формування бюджету інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами / Д. В. Райко // Вісник Запорізького нац. ун-ту : зб. наук. пр. Сер. : Економічні науки. – Запоріжжя : ЗНУ, 2010. – № 2 (6). – С. 144-150.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4277Модель взаємодії системи "підприємство - споживач - партнер" враховує співвідношення економічних параметрів процесів виробництва, поставок і розподілу продукції, включаючи оцінку конкурентоспроможності підприємства, привабливості партнера, готовності споживача. Маючи оцінки цих параметрів можна одержати оцінки обсягів виробництв, споживання, поставок від партнерів, які відповідають критерію оптимальності (max) прибутку та обмежені за об'єктами виробництва, поставок, споживання, а також прийнятих концепцій.Model of interaction of the system «enterprise - consumer - partner» considers a parity of economic parameters of processes of manufacture, deliveries and distributions of production, including an estimation of competitiveness of enterprise, business partner’s attractiveness, consumer’s willingness for consumption. Having estimations of these parameters, it is possible to obtain estimations of volumes of manufactures, consumption, deliveries from partners, according to criterion of optimality (max) of profits, and it is limited by objects of manufacture, deliveries, consumption and to the accepted conceptions.ukпроцес виробничийконкурентоспроможністьпривабливість бізнесоваготовність споживачапродукціяоптимальність прибуткуeconomy-mathematical modelinformation interactionpartnersconsumersРозробка економіко-математичної моделі формування бюджету інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачамиThe economy-mathematical model of information interaction company’s budget with the partners and consumers the developingArticle