Popova, GalinaSereda, Nataliia V.2016-11-102016-11-102016Popova G. Storytelling as an instrumental component of self-presentation in business communication / G. Popova, N. Sereda // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2016. – № 3. – С. 16-22.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/24476The role of storytelling, narrative as an important component of self-presentation in business communication is considered. It is investigated that the students of technical universities using storytelling spontaneously, do not link them with the concept of "business cooperation". The different tools of narrative practices used by psychologists and teachers for developing professional skills to freely express opinions in a given direction in terms of psychological patterns of the self-identity process and in terms of rhetoric are analyzed.Розглянуто роль сторітеллінгу (розповідання історій), наративу як одного з важливих компонентів самопрезентації в діловому спілкуванні. Досліджено, що студенти технічних спеціальностей у ВНЗ використовують розповідання історій спонтанно, не пов'язують їх з поняттям "ділова взаємодія". Проаналізовано різні інструменти розвитку наративної практики, які використовуються психологами та педагогами для розвитку вміння професіонала вільно висловлювати думки в заданому напрямку з точки зору психологічних закономірностей процесу самопрезентації особистості та з точки зору риторики.ukbusiness communicationpersonality imageself-presentation toolsnarrativestorytellingділове спілкуванняімідж особистостіінструменти самопрезентаціїнаративStorytelling as an instrumental component of self-presentation in business communicationСторітеллінг як інструментальний компонент самопрезентації в діловому спілкуванніArticlehttps://orcid.org/0000-0003-3814-4037https://orcid.org/0000-0001-8472-0117