Геворкян, Артем ЮрійовичГоловко, В. В.2015-06-042015-06-042011Геворкян А. Ю. Використання нових шляхів залучення споживачів в сучасних умовах / А. Ю. Геворкян, В. В. Головко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 39. – С. 21-26.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15159В умовах сучасної конкуренції основною метою роздрібних мереж є пошук трендів та технологій, які дозволили б їм залучити нових споживачів та забезпечити стабільність продажу. Дивлячись на це, виробники спрямовують зусилля на розробку антикризових рішень, які дозволили б їм забезпечити відповідний ефект.In the current competition, the main goal of retailers is finding the trends and technologies that enable them to attract new customers and ensure stable sales. Despite this, manufacturers direct their efforts to develop anti-crisis solutions that enable them to provide an appropriate effect.ukтрендрішення антикризовіIn-Store PickupDrive-Inкупівлядиференціаціямаркетинг мобільнийкомерція мобільнаторгівля роздрібнаВикористання нових шляхів залучення споживачів в сучасних умовахArticle