Ігнатюк, Ольга Анатоліївна2014-08-262014-08-262014Ігнатюк О. А. Дидактичні особливості формування готовності до науково-педагогічної діяльності магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" / О. А. Ігнатюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2014. – № 2. – С. 45-51.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8346Статтю присвячено проблемам професійної підготовки магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи". Автором розкрито особливості формування готовності до науково-педагогічної діяльності у слухачів магістерської програми з педагогіки вищої школи. Обговорюються особливості організації вивчення магістрантами навчальної дисципліни "Практична підготовка та стажування" на підставі запровадження контекстного підходу. Показано, що магістрантами з’ясовано сутність науково-педагогічної роботи та визначено перелік професійно важливих якостей, які характеризують авторитет педагога-дослідника. Розкрито дидактичні принципи та педагогічні умови професійної підготовки, що сприятимуть формуванню готовності до науково-педагогічної діяльності майбутніх викладачів.ukавторитет педагога-дослідникавикладацька діяльністьдидактичні принципиконтекстне навчаннямагістрантпедагогічні умовипрофесійні знанняшляхи підготовкиactivity character educationdidactic principleslearning contextgraduate studentpedagogical conditionsprofessional qualitiesДидактичні особливості формування готовності до науково-педагогічної діяльності магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи"Didactic features of formation of readiness for scientific-teaching undergraduates specialities "Pedagogy of higher education"Article