Ніконов, О. Я.Сіндєєв, М. В.2015-05-282015-05-282015Ніконов О. Я. Інтелектуалізація підвіски сучасного автомобіля / О. Я. Ніконов, М. В. Сіндєєв // Вісник Нац. техн. ун–ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле– та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 10 (1119). – С. 89-94.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15047У статті проведено аналіз основних принципів існуючих гідравлічних підвісок, що використовують автоматичні методи регулювання жорсткості амортизатора. Розглянуто переваги й недоліки таких систем. Розглядається принцип дії та основні режими роботи гідравлічних підвісок, що використовуються на сучасних автомобілях. Запропоновано технічне удосконалення систем регулювання жорсткості підвіски додатковим датчиком - відеокамерою, підключеної до автомобільного комп'ютера. Запропоновані додаткові способи використання відеокамери, з'єднаної з такими системами.The article deals with the basic principles of existing, available hydraulic suspension using automatic methods Controlled Damping, with all of substantial and meaningful advantages and disadvantages of such modern systems. This short research pays attention to operating principle and basic modes hydraulic suspensions used in modern cars. A technical improvement of Controlled Suspension additional sensors, which includes a small and smart video camera. The video camera is connected to the vehicle co mputer. The advantages of such improvements are obvious. The article offers additional using of video cameras, coupled with such systems, and analyzes the basic principles of existing hydraulic suspension using automatic methods Controlled Damping. Suggest additional ways to use the camcorder connected with such systems.ukвідеокамераавтомобільний комп'ютервисокотехнологічна складна системаелектронний блок управлінняcarsuspensioncamcordercar computerintelligent suspensionІнтелектуалізація підвіски сучасного автомобіляIntellectual suspension of the modern carArticle