Попова, Галина ВікторівнаШаполова, Вікторія Валеріївна2021-09-282021-09-282021Попова Г. В. Технологія створення та проведення рольової гри в педагогічному процесі / Г. В. Попова, В. В. Шаполова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2021. – № 2. – С. 41-58.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54273В публікації обґрунтовано доцільність використання рольової гри у навчальному процесі у закладі вищої освіти. Проведено аналіз сучасних інтерактивних методів навчання, які застосовуються викладачами різних країн світу. Розглянуто сучасний стан впровадження моделюючої рольової гри в українських закладах вищої освіти. Висвітлено технологію створення та проведення рольової гри в педагогічному процесі. Проаналізовано доцільність та ефективність використання методу гри в умовах пандемії 2020‒2021 років із метою підвищення ефективності дистанційної форми навчання. Сформовано висновки щодо доцільності використання рольової гри в умовах дистанційної форми педагогічного процесу.The publication highlights the technology of the establishment and implementation of the role game in the pedagogical process is discussed. An analysis of modern teaching interactive methods used by teachers in the United States, Ukraine and other European countries. The expediency of using role game in the initial process has been established. A study of the analysis of the current state of implementation of modeling role-playing games in Ukrainian higher education institutions has been conducted. An analysis was made of the technical expertise and effectiveness of the method of role game in the conditions of the 2020 pandemic in order to increase the efficiency of distance learning was analyzed.ukсучасні інтерактивні методи навчанняпідвищення зацікавленості студентів навчальним матеріаломвзаємодія викладачів та студентівmodern interactive teaching methodsadvising students on teaching materialsinteraction of teachers and studentsТехнологія створення та проведення рольової гри в педагогічному процесіTechnology of the role game in the pedagogical processArticledoi.org/10.20998/2078-7782.2021.2.04https://orcid.org/0000-0003-3814-4037https://orcid.org/0000-0002-3330-4700