Kosenko, O. P.Pererva, P. G.2024-08-152024-08-152023Kosenko O. P. Effectiveness of using a trademark in the marketing environment / Kosenko O. P., Pererva P. G. // Управління проєктами. Перспективи розвитку проєктного та нейроменеджменту, інформаційних технологій управління, технологій створення та використання об’єктів права інтелектуальної власності, трансферу технологій : зб. наук. пр. за матеріалами 5-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 23-24 березня 2023 р. / ред. кол.: Пройдак Ю. С. – Дніпро : Юрсервіс, 2023. – С. 361-365.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80156eneconomic activityfinancemarketingadvertisingservicesgoodstrademarksintellectual capitalEffectiveness of using a trademark in the marketing environmentArticlehttps://orcid.org/0000-0002-4028-7697https://orcid.org/0000-0002-6256-9329