Чернобровкіна, Світлана ВіталіївнаСиднюк, Юлія Володимирівна2023-12-012023-12-012023Чернобровкіна С. В. Сучасні тренди в маркетингових комунікаціях для фермерських господарств / С. В. Чернобровкіна, Ю. В. Сидюк // Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University "KhPI" (economic sciences) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – № 5. – С. 14-17.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71416Висвітлено актуальність та значущість маркетингових комунікацій у сільському господарстві в контексті глобальних викликів. Підкреслено важливість врахування сезонності продукції, що вимагає стратегічного планування просування на ринок.Акцентовано на вплив погодних умов та регіональних особливостей на вирощувані культури, що зумовлює необхідність гнучкості маркетингових стратегій. Відмічено, що сільське господарство потребує підходу, який враховує різноманітність цільових аудиторій, їхніх потреб та інтересів. Показано необхідність стратегічної орієнтації фермерських господарств на управління ризиками, адаптацію під конкретний регіон та розвиток надійного бренду. Перелічено основні аспекти комунікацій для фермерських господарств. Наголошено на зростанні популярності бренду як інструменту довіри між виробниками та споживачами.The relevance and significance of marketing communications in agriculture in the context of global challenges is highlighted.The importance of taking into account the seasonality of products, which requires strategic planning of promotion to the market, is emphasized. Emphasis is placed on the influence of weather conditions and regional features on cultivated crops, which necessitates the flexibility of marketing strategies. It was noted that agriculture needs an approach that takes into account the diversity of target audiences, their needs and interests. The need for strategic orientation of farms on risk management, adaptation to a specific region and development of a reliable brand is shown. Outlines key aspects of farm communications, including the role of community programs. The growing popularity of the brand as a tool of trust between producers and consumers is emphasized. It was noted that modern marketing communications are becoming moreand more integrated and adapted to various groups of stakeholders.ukмаркетигові комунікаціїсучасні інструменти маркетигових комунікаційфермерські господарстваmarketing communicationsfarmsmodern tools of marketing communicationsСучасні тренди в маркетингових комунікаціях для фермерських господарствModern trends in marketing communications for farmsArticledoi:10.20998/2519-4461.2023.5.14https://orcid.org/0000-0001-6309-6466