Кітченко, Олена МиколаївнаЧернобровкіна, Світлана Віталіївна2018-03-152018-03-152017Методичні вказівки для проведення практичних занять з курсу "Маркетингові комунікації" : для студ. екон. ф-ту спец. "Маркетинг" денної та заочної форми навчання / уклад.: О. М. Кітченко, С. В. Чорнобровкіна ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – 56 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35066В даних методичних матеріалах відповідно до навчального плану курсу "Маркетингові комунікації" містяться 16 тем, які вміщують в себе задачі та ситуації, надаються деякі рекомендації щодо розв'язання пропонованих завдань, надано перелік теоретичних запитань для самостійної роботи та тестів. Надається список літератури, використання якого допоможе краще зрозуміти зміст питання курсу та отримати навички в розв'язанні задач маркетингових комунікацій.ukмаркетингові комунікаціїмотиваціякомплекс маркетингових комунікаційстратегіякомунікаційні зверненнямаркетингові дослідженнярекламування товарівстимулювання збуту товарівперсональний продаж товарівпрямий маркетингінструменти маркетингових комунікаціймаркетингова політика комунікаційрекламна діяльністьМетодичні вказівки для проведення практичних занять з курсу "Маркетингові комунікації"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653