Ворожбіт, Вікторія Вікторівна2013-06-052013-06-052012Ворожбіт В. В. Організація взаємодії учителя і учнів для реалізації завдань духовно-морального виховання (історико-педагогічний аспект) / В. В. Ворожбіт // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. - № 4. - С. 110-116.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/587У статті визначено вимоги до вчителів як організаторів духовно-морального виховання учнів загальних шкіл українських губерній у середині ХІХ-на початку ХХ століття: загальноособистісні, професійні знання виховного потенціалу предмета навчання, авторитетність на основі добровільного підкорення дитячої волі, повага ав­торитетів національних і релігійних; загальна естетичність. Установлено, що в указаний історичний період пропонувалося формувати мора­льну взаємодію між учителями й учнями на основі погодження почуттів, особистій гідності, доброчинності.ukвихованняучнішколаучительходегетикаОрганізація взаємодії учителя і учнів для реалізації завдань духовно-морального виховання (історико-педагогічний аспект)Article