Васянович, Григорій Петрович2013-08-082013-08-082013Васянович Г. П. Добро- й анти-добро-дія учителя у творчій спадщині Івана Франка / Г. П. Васянович // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. - № 1. - С. 31-38.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1688У статті аналізується творча спадщина видатного українського письменника і вченого І. Я. Франка в аспекті добро- і анти-добро-дії учителя. Особлива увага приділяється формам вияву добро-дії особистості учителя: психологічній підтримці дітей на уроках, яким важко висловити свою думку; організації додаткових занять, консультацій з тими, хто відстає від навчання; запобігання злу; прищеплення любові до праці тощоukетикаучительдобро-діяпозанавчальна діяльністьДобро- й анти-добро-дія учителя у творчій спадщині Івана ФранкаArticle