Райко, Діана Валеріївна2014-02-172014-02-172008Райко Д. В. Реалізація стратегії розвитку маркетингової діяльності підприємства за допомогою інтегрованих маркетингових комунікацій / Д. В. Райко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2008. – № 55 (2).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4208Представлено реалізацію стратегії розвитку маркетингової діяльності підприємства за допомогою інтегрованих маркетингових комунікацій, зроблено висновок, що маркетингові комунікації є вузьким розумінням інформаційної взаємодії та запропоновано визначення інформаційної взаємодії в процесі маркетингу.The realization of a strategy of development in marketing was presented by integrated marketing communications. It was resumed that marketing communications are a tight conception of information interaction and the definition of information interaction in a marketing process was presented.ukвзаємодія інформаційнауправління стратегічнефілософія бізнесустратегія проактивнастратегія зростанняРеалізація стратегії розвитку маркетингової діяльності підприємства за допомогою інтегрованих маркетингових комунікаційArticle