Романчик, Тетяна Володимирівна2016-12-282016-12-282015Романчик Т. В. Часові параметри реклами як фактор впливу на конкурентоспроможність підприємства [Електронний ресурс] / Т. В. Романчик // Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез. доп. 5-ї Всеукраїнської наук.-практ. конф., 26 листопада 2015 р., м. Харків : електрон. вид. – [Харків : НАНГУ, 2015]. – С. 175-177.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25797ukпідприємствоконкурентоспроможністьмаркетингові комунікаціїрекламарекламна кампаніяЧасові параметри реклами як фактор впливу на конкурентоспроможність підприємстваThesishttps://orcid.org/0000-0002-2065-2415