Бабаєв, Володимир МиколайовичПазиніч, Станіслав Миколайович2016-12-162016-12-162016Бабаєв В. М. Інтелегентність як умова розвитку педагогічної і духовної культури викладача вищої школи / В. М. Бабаєв, С. М. Пазиніч // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – Вип. 45 (49) : матер. 2-ї міжнар. наук.-практ. конф. : "Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників", 25-26 травня 2016 р. – Ч. 2. – С. 13-30.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25472В статті, з огляду на сучасний стан вищої освіти, її змісту та характеру, проаналізовано місце духовної культури в освітній системі. Аргументовано розкриті цілі, сенс та напрямки феномену інтелігентності в професійній діяльності сучасного педагога.In the article, taking into account the modern state of higher education, his maintenance and character, the place of spiritual culture is analyzed in the educational system. Argued exposed aims, sense and directions of the phenomenon intelligentsia, in professional activity of modern teacher.ukінтелектуальна інтелігентністьемоційна інтелігентністьфілософія добрасовістьемпатіяemotional intelligentsiaphilosophy of goodconscienceempatheiaІнтелегентність як умова розвитку педагогічної і духовної культури викладача вищої школиIntelligentsia as condition of development of pedagogical and spiritual culture of teacher of higher schoolArticle