Максименко, Яна АнатоліївнаДяченко, Тетяна Анатоліївна2019-03-042019-03-042018Максименко Я. А. Економічна теорія як теоретична основа маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / Я. А. Максименко, Т. А. Дяченко // Маркетингова діяльність підприємств : навч. посібник / О. П. Косенко [та ін.] ; ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2018. – Розд. 1. – С. 13-52. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40047.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40047ukекономічні системисуб'єкти економічніроздержавленнякрива попитумонополізація ринкуеластичність пропозиціїринкові структуримакроекономічні показникимакроекономічна рівновагасукупна пропозиціязакон Оукенаінвестиціїміжнародні економічні відносинисвітове господарствоЕкономічна теорія як теоретична основа маркетингової діяльностіBook chapter