Артеменко, К. Т.2025-01-172024Артеменко К. Т. Адаптація маркетингових стратегій гостинності до змін споживацьких уподобань після війни [Електронний ресурс] / К. Т. Артеменко; наук. керівник І. О. Хоменко // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 55-57.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85385ukмаркетингові стратегії гостинностіспоживацькі уподобанняпідвищення привабливістіповоєнний туризмцифрові технологіїАдаптація маркетингових стратегій гостинності до змін споживацьких уподобань після війниArticle