Кобєлєв, Валерій МиколайовичДятлова, Д. С.2014-10-222014-10-222014Кобєлєв В. М. Сувенірна продукція як один із важливіших засобів реклами для компанії / В. М. Кобєлєв, Д. С. Дятлова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 34 (1077). – С. 133-138.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9682У статті розглядається термін « рекламний сувенір » з точки зору його маркетингових можливостей. Приводиться п’ять його трактувань, які досліджували автори у цій галузі. Визначено, яку роль відіграє сувенірна продукція у сучасному світі для компаній. Пропонується ряд правил, яких треба дотримуватися фірмі, щоб використання сувенірної продукції було ефективним для її розвитку.The term «souvenir advertising» is introduced in the article, in terms of its marketing opportunities. Five interpretations of the term, which authors of this area researched, are given. The role of souvenirs for companies in the modern world is defined. There is a number of rules that should be respected by the company for the effective usage of souvenirs for its developmentukмаркетингмаркетингові комунікаціїрекламафірмовий стильефективністьсувенірmarketingmarketing communicationsadvertisingcorporate identityefficiencyСувенірна продукція як один із важливіших засобів реклами для компаніїSouvenirs as one of the important means of advertising for the companyArticle