Самойлов, О. В.Романчик, Тетяна Володимирівна2023-12-082023-12-082023Самойлов О. В. Маркетингові інструменти управління конкурентоспроможністю туристичних підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Самойлов, Т. В. Романчик // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 215-216.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71649ukконкурентоспроможність підприємствамаркетингові інструментиуправління конкурентоспроможністюмоніторинг ринкууправління товарним асортиментомМаркетингові інструменти управління конкурентоспроможністю туристичних підприємствArticle