Перерва, Петро ГригоровичКосенко, Олександра ПетрівнаТкачова, Надія ПетрівнаТкачов, Максим Михайлович2023-12-012023-12-012023Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни "Маркетинг". "Комплексне дослідження ринку" : для здобувачів освітньої програми "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти всіх форм навчання / уклад. П. Г. Перерва [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – 57 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71404В методичних рекомендаціях до виконання курсової роботи дисципліни "Маркетинг" розглянуто елементи комплексного дослідження ринку споживчих та промислових товарів, що складають основу курсової роботи з дисципліни "Маркетинг" освітньої програми "Маркетинг", яка вивчається здобувачами спеціальності 075 "Маркетинг" усіх форм навчання. Наведена методика проведення дослідження ринку, надані рекомендації щодо розрахунків основних аналітичних показників, їх аналізу та економічної інтерпретації.ukметодичні рекомендаціїкурсова роботадослідження ринкумаркетинганалітичні показникиринок промислових і споживчих товарівМетодичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни "Маркетинг"Learning Object