Ілляшенко, Сергій МиколайовичМеркун, І. В.2020-04-282020-04-282016Ілляшенко С. М. Виставковий стенд як інструмент формування іміджу і просування ТОВ "Керамейя" і його продукції / С. М. Ілляшенко, І. В. Меркун // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : зб. тез доп. 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 вересня 2016 р. – Суми : Ткачов О. О., 2016. – С. 103-104.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45956ukвиставкова діяльністьпозитивний іміджхарактеристики конструкції стендівмобільністьпривабливістьлаконічністьВиставковий стенд як інструмент формування іміджу і просування ТОВ "Керамейя" і його продукціїThesishttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788