Ілляшенко, Сергій МиколайовичКоваленко, Яна АнатоліївнаТімошова, Ольга Євгенівна2021-04-192021-04-192012Ілляшенко С. М. Маркетинговий аналіз сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик продукції / С. М. Ілляшенко, Я. А. Коваленко, О. Є. Тімошова // Збірник наукових праць Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту. Сер. : Економічні науки. – Хмельницьк : ХКТЕІ, 2012. – № 5. – 9 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52229Викладено результати аналізу сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик різних видів продукції, а також готовності сплачувати цінову надбавку за екологічність з урахуванням соціального стану та статі споживача, виду продукції.It is stated results of the analysis of perception by domestic consumers of ecological characteristics of different types of production, and also readiness to pay a price extra charge for environmental friendliness taking into account a social group and a sex of the consumer, a type of production.ukекологічні товаригрупи споживачівцінові надбавкиекономікаecological goodstypes of consumerserception of ecological characteristicsprice surcharge for ecologyconsumer readinessМаркетинговий аналіз сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик продукціїArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788