Райко, Діана ВалеріївнаКролівець, Ігор Валерійович2023-12-072023-12-072023Райко Д. В. Особливості функціонування туристичного маркетингу в сучасних умовах ринку [Електронний ресурс] / Д. В. Райко, І. В. Кролівець // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 429-433.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71615ukтуристичний маркетингтуристичні послугиконкурентний аспект у туризмімаркетингова службамаркетинговий аналізОсобливості функціонування туристичного маркетингу в сучасних умовах ринкуArticle