Долина, Ірина ВолодимирівнаПерерва, Петро ГригоровичКосенко, Олександра Петрівна2020-11-112020-11-112020Долина І. В. Міжнародні маркетингові комунікації на засадах таргетингу / І. В. Долина, П. Г. Перерва, О. П. Косенко // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 237-238.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49232ukінтернет-рекламареклама таргетованаінтернет-комунікаціїрекламний впливМіжнародні маркетингові комунікації на засадах таргетингуArticle