Міщенко, Микола ІвановичЗаренбін, Володимир ГеоргійовичКолеснікова, Тетяна МиколаївнаЮрченко, Юрій ВалерійовичСупрун, Володимир ЛеонідовичШляхов, Віталій СергійовичКасьяненко, Дмитро Валерійович2014-10-222014-10-222014Деякі результати порівняльних досліджень показників безшатунного та класичного двигунів / М. І. Міщенко [та ін.] // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2014. – № 2. – С. 28-33.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9688У статті описуються деякі результати експериментальних і розрахункових досліджень двох одноциліндрових двигунів з різною кінематикою силового механізму – безшатунного з кривошипно-кулісним механізмом і класичного з кривошипно-шатунним механізмом. Розглянуто зміну складових сумарних механічних втрат і втрат на тертя по швидкісним і навантажувальним характеристикам двигунів. Відзначається більш низький рівень механічних втрат в безшатунному двигуні (в середньому на 20...25%) і кращі на 10...20% ефективні показники.This paper describes some results of experimental and theoretical studies of two-single-cylinder engines with different power kinematics mechanism – non-connecting rod of crank-rocker mechanism and classical with crank mechanism. Consider changing the components of the total mechanical losses and friction losses in speed and load of the engine. There is a lower mechanical losses in the non-connecting rod engine (an average of 20 ... 25%) and the best 10 ... 20% effective performance.ukДВЗпоршневі двигуниавтомобільний транспортекономічні показникиекологічні показникиДеякі результати порівняльних досліджень показників безшатунного та класичного двигунівSome results of comparative research of characteristics in non-connecting rod and classical enginesArticle