Долина, Ірина ВолодимирівнаПриходько, Єлизавета ГеннадіївнаЧернишова, Дар'я Вячеславівна2020-10-062020-10-062020Долина І. В. Інноваційні технології бренд-маркетингу на ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] / І. В. Долина, Є. Г. Приходько, Д. В. Чернишова // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лютого 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Львів, 2020. – С. 176-179. – URL: http://www.liet.lviv.ua/redakce/tisk.php?clanek=3800&slozka=3556&lanG=uk&, вільний (дата звернення 06.10.2020 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48536ukтуристичні підприємстварекламні кампаніїконкурентні перевагиІнноваційні технології бренд-маркетингу на ринку туристичних послугThesis