Гапоненко, Ольга Євгенівна2014-05-272014-05-272012Гапоненко О. Є. Особливості партнерських відносин як елементу маркетингових досліджень діяльності підприємства / О. Є. Гапоненко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 11. – С. 18-22.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6838У статті виявлено суб’єктів партнерських відносин підприємства та визначено їх вплив на розвиток підприємства. Розкрито роль маркетингових досліджень у сучасному бізнесі.The article is about determinations of subjects of partnership relations at the enterprise and they influence for the enterprise’s development. There is role of marketing investigations in the modern business.ukбізнесуправлінняОсобливості партнерських відносин як елементу маркетингових досліджень діяльності підприємстваArticle