Горбунов, А. П.Мазанов, В. Г.Мазін, С. П.Мазін, О. С.2015-01-092015-01-092012Теоретичні дослідження паливної економічності на пасажирському маршрутному транспорті і перспективи покращення її показників / А. П. Горбунов [та ін.] // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Нові рішення в сучасних технологіях. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 50 (956). – С. 22-28.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11219Встановлено що витрати пального на маршруті, в залежності від кількості пасажирів можуть збільшуватись у 1,5 рази, а від кута нахилу дороги у 3,3 рази. Визначено що гібридні автобуси і електробуси можуть суттєво знизити витрати пального на міському маршрутному пасажирському транспорті, а також покращити екологічні показники.Found that the fuel consumption on the route, depending on the number of passengers can be increased by 1.5 times, and the angle of inclination of the road at 3.3 times. Determined that hybrid buses and elektrobusy can significantly reduce fuelconsumption by urban passenger transport route, and improve environmental performance.ukгібридний автобуселектробускут нахилу дорогиміський транспортfuel economytransporthybrid buselektrobusТеоретичні дослідження паливної економічності на пасажирському маршрутному транспорті і перспективи покращення її показниківTheoretical studies of fuel economy in passenger busand the prospects for enhancing its performanceArticle