Видря, Єлизавета Володимирівна2020-07-142020-07-142020Видря Є. В. Зворотній ефект розповсюдження інформації про маркетингові ходи: міф чи шкода / Є. В. Видря // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес : матеріали міжнар. наук.-теорет. конф. студ. і аспірантів, 8-9 квітня 2020 р. / ред. кол. Є. І. Сокол [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – С. 175-176.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47375ukмаркетингові маніпуляціїспоживачіпсихологічний впливЗворотній ефект розповсюдження інформації про маркетингові ходи: міф чи шкодаThesis